Feest Cruise - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu Feest Cruise - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu

Feest Cruise

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg joop en angeline

22 Juli 2018 | Canada, Prince Rupert

Vandaag een feestcruise...angeline is jarig...vanmorgen om 5 uur an de bak...tent afbreken en naar de ferry...onze laatst tot port hardy....inside passage...langs de gletchters en fjorden van Brits Columbia...vanavond om half twaalf, zijn we er...gisteren prince rupert gedaan ..leuk weer weer thuis in Canada..de houten huizen..een beetje verschoten..gezellige sfeer..expresso...fraai langs een baai uitgespreid stadje, daarna effen een trainingsritje de bergen ingemaakt..50 km, beentjes in vorm houden..we trekken hier nog op met Jacques , onze fietscompaan uit Quebec. Een leuke gast van 62 pas..veel over de wereld gefietst...buurman op de campsite, waar we tussen kuddes ganzen die over het terrein kwaadblazend rondfladderen..proberen te slapen tegen de nachtelijk dreunende sound van een containeroverslag ,proberen te slapen. De dagen ervoor, 2 luie dagen op de boot...1000 makkelijke km, cruisen dus maar dan op een sympathieke veerboot,type Breskens Vlissingen, dus.
We hebben we weer zin om door te fietsen...

• 22 Juli 2018 - 15:34

Lia :

Angeline, van harte en nog veel mooie tochten en belevenissen de komende jaren

• 22 Juli 2018 - 18:02

Lidy & Eddy:

Angeline, van harte gefeliciteerd! Wat een leuk verslag, maar vooral wat een bijzondere reis. En dat Luna meereist en in Alaska blijft. Mooie gedachte.

• 22 Juli 2018 - 19:02

Jacqueline:

Weer een bijzondere verjaardag dit jaar, Angeline! Happy birthday!
    Leuk te bedenken waar je volgend jaar je verjaardag zal vieren en