Gletscherdag - Reisverslag uit Portage, Verenigde Staten van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu Gletscherdag - Reisverslag uit Portage, Verenigde Staten van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu

Gletscherdag

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg joop en angeline

26 Juni 2018 | Verenigde Staten, Portage

Portage, bijkomen van gisteren..met name dielaatste 20 km met forse snelheid naar onze bestemming..stijve pootjes heb ik..rustig aangedaan vandaag...dat wil zeggen een stuk fietsen naar Portage gletcher...,daar de hike naar de gletscher gedaan...en nog een wandelingetje erom heen..overweldigend zo ‘n glijdende ijsberg..gelukkig was er ook een cafetaria bij...chowdersoep..romige soep van vis en aardappelen..ook ons basis en vorig jaar.. we zitten hier nog steeds 20 km van een winkel af...we hebben proberen te bedelen bij deze lunchtent..maar vanavond wordt het wat pasta en gerookte zalm uit de giftshop...morgen met de trein door een tunnel waar we niet mogen fietsen...de door mij gevreesde eeuwige regen die dit land zou teisteren is nog uitgebleven, we zitten in het zonnetje voor ons huisje...

• 26 Juni 2018 - 10:26

Cees:

Die regen moet je ook helemaal niet over nadenken. Heeft toch geen zin. Geniet maar van het moment. en ook al wordt het een beetje afgezaagd: blijf oppassen voor beren op de weg ...