Morgen beginnen we - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu Morgen beginnen we - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu

Morgen beginnen we

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg joop en angeline

24 Juni 2018 | Verenigde Staten, Anchorage

Anchorage...vandaag een oefenrondje gefietst van 40 km ,coastal path , langs de kust bij anchorage, mooi land, mooie zee. We hebben ons plan gemaakt, morgen 80km naar Postage, dan een gletcher beklimmen en dan met de trein door een tunnel naar havenplaats Whittier , en de pont naar Valdez...daarna fietsen we naar Haines, een kleine drie weken door het binnenland....ik werd vanmorgen wakker met een zeker gevoel van ..waar beginnen we aan..mag ik niet hier in dit gezellige huis bij Jo ann blijven....na een keukentafelgesprek met Jo ann en een studente die hier logeerde en net terug van een fietstocht raakte het weer in proportie...spannend blijft het.. de tassen zijn herpakt..,teveel bij ons lijkt het wel, de bearspray uitgecheckt..je moet er tenslotte wel paraat mee omgaan..hier nog een heerlijk maal gekookt op een echt fornuis...klaar...joann werkt nog in haar tuin, half tien avond, het is hier zo licht als bij ons om 5 uur..vandaag scheen de zon...direct met een maskertje op slapen....