voorpret of ...toch een beetje eng.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu voorpret of ...toch een beetje eng.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu

voorpret of ...toch een beetje eng..

Door: joop

Blijf op de hoogte en volg joop en angeline

15 Juni 2018 | Nederland, Amsterdam

We gaan volgende week vliegen naar Anchorage in Alaska.
Het is een heel proces geweest van besluiten en plannen. Angeline wilde altijd al graag het hoge noorden bereizen..mij leek het een beetje kale boel met veel enge beren.
We gaan, ik durf het aan, we hebben veel gepraat en gelezen..het is prachtig land, besluit genomen, tickets geboekt...maar onze hond Luna wierp nog bijna roet in het eten, ze werd drie weken geleden onwel en blijkt een nierziekte te hebben.. willen we haar wel alleen laten, ook al is het in zeer vertrouwde en goede handen.. de dierenarts zei: gaan, ze gaat nog lang niet dood.
Onze vaste oppasfamilie, met eigen sores op dit moment durfde het niet aan. Uiteindelijk staan er dochter Charlotte, vrienden Jeroen en Lia en vriendin Rennie , zij gaan het doen. Wat een fantastische mensen : Wij moeten vooral gaan. De fietsdozen staan in de gang, spullen geinventariseerd, dit weekend pakken..

• 15 Juni 2018 - 19:16

Hennie Detiger:

Ik wens jullie een hele fantastische reis en kom veilig terug. Fluitje bij je om de beren op afstand te houden zo niet dan luid zingen. Liefs en goeie reis, Hennie

• 15 Juni 2018 - 21:45

Job En Frederiek :

Wat een uitdaging, wensen jullie een fantastische ervaring en kom
    weer veilig terug !

• 17 Juni 2018 - 06:14

Ravelle Smoor:

Wow! Geweldig dat jullie dit doen. Wat een avontuur. Veel prezier en houw ons op de hoogte van die beren enz :-))

• 17 Juni 2018 - 08:47

Theo Voss & Rita Tingen:

Wij wensen jullie een hele voorspoedige reis. Houd alles heel en kom gezond weer terug.

• 17 Juni 2018 - 10:19

Lineke:

Blij voor jullie dat het toch kan & gaat lukken. Mocht er een achtervanglijst zijn tbv de verzorging van Luna: zet mij er maar op voor als er eens ingevallen moet worden. Succes met de voorbereidingen en behouden vaart! We rekenen weer op spannende reisverslagen! Take care en enjoy. XL

• 18 Juni 2018 - 07:32

Pieter Smoor:

Het zal geweldig zijn om jullie vanuit het verre zuiden naar het hoge noorden te volgen, al is het maar via ons scherm. Ik hoop dat jullie een prachtige reis hebben en weer veilig thuis komen voor de winter.

• 18 Juni 2018 - 08:03

Co :

Lieve Angeline en Joop , snap dat het ook spannend is ! Alle goeds gewenst en ik ga jullie weer volgen vanuit het rustige Plougrescant :) liefs Co

• 19 Juni 2018 - 12:09

Ella:

Dag Angeline en Joop,

Ach beren zijn zulke lieve, logge beesten. Heb je vast geen last van, maar als ik onze vakantie in Canada herinner ... ook met beren ... Heel veel plezier, het wordt vast een mooie vakantie.
    Ella

• 21 Juni 2018 - 05:39

Jeroen Saris:

Toch gelukt! We zullen goed op Luna passen. Goede reis door de wildernis.
    Jeroen

• 21 Juni 2018 - 23:30

Marion:

Heel veel plezier daar in het verre Noorden. Alaska stond ook altijd op mijn lijst om eens te gaan bezoeken. Ben zeer benieuwd naar jullie verhalen.

Marion