Ja klaar zijn we - Reisverslag uit Vancouver, Canada van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu Ja klaar zijn we - Reisverslag uit Vancouver, Canada van joop en angeline smoor en donk - WaarBenJij.nu

Ja klaar zijn we

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg joop en angeline

04 Augustus 2018 | Canada, Vancouver

Ja..we slijten onze laatste uren in Vancouver...het was een mooie tocht...gisteren las ik in de Volkskrant het verschrikkelijke verhaal over de fietsers in Tadzikistan...vandaag de beschouwing over het fietsen...waarom doe je het...voor mij geldt zeker de avontuurszucht...wat is achter de einder..waar belanden we vanavond, wie komen we tegen...het kan dus ook verschrikkelijk misgaan...de gekte van de wereld.....kan jou tegenkomen...naast het avontuur is er de uitdaging..kan ik het, kan ik het nog...een beetje fit ouder worden...en je ontmoet je maat weer eens op een andere manier inmiddels hebben we de laatste 5 jaar er een dikke tienduizend opzitten ..het was een inspirerende en verdiepende ervaring....en, ..bedankt lieve lezers voor de mooie en hartverwarmende en onder de riemstekende reacties..

  • 05 Augustus 2018 - 14:41

    Pieter Smoor:

    Hallo Joop en Angeline,
    Het lijkt erop dat Julie Lange Reis zo’n beetje an het aflopen is. Geweldig avontuur Moët het geweest zijn. Gefeliciteerd. In Heb het jammer Genoeg niet in detail kunnen volgen want I’m loop een beetje achter, digitaal gesproken. Stuur me maar een mooie film. Heel veel groeten. Hilde en Pieter.

  • 05 Augustus 2018 - 20:26

    Henk:

    Bedankt Joop én Angeline voor jullie reisverslag!
    Dankzij jullie verhaal was ik een beetje mee op reis, in een gebied waar ik ooit een filmverslag van had gezien. Jullie reisverslag is toch avontuurlijker, romantischer en het geeft extra voeding voor een nieuwe droomreis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 November 2018

Nepalese verhoudingen

03 November 2018

Let it be

03 November 2018

Karma

02 November 2018

De snelweg omhoog

01 November 2018

In order to gain something you have to loose...
joop en angeline

wij zijn een fietsend stel, 63 en 70 jaar oud...

Actief sinds 15 Juni 2018
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 14956

Voorgaande reizen:

15 Juni 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: